Pages

Thursday, January 5, 2012

Casting Haruan



its have been a long time since my last post Almost a year ago. to gain my fluency of typing need time.

Ape yang aku mengarut atas tu ?? Haha. Assalamualaikum..

Baru2 ini, akibat daripada pengaruh telivisyen yang berlebihan, aku menggahkan kaki untuk mencuba teknik casting. bukannye xpernah cube, cume nak casting kat kmpung ni bnyak ckit dugaannye.. Setiap kali ade kenderaan yang melintas, dalm 10, 9 daripadanya akan tersenyum sinis or at least membuat muke pelik. Haha.. Cube korang bayang, sedangkan casting haruan kat bendang tepi jalan orang dah ejek, yang tu pun aku rase meluat dah melayan, Bayangkan Junjungan besar Nabi Muhammad S.A.W yang menyebarkan agama baru di Kota Makkah dahulu, tidak terperi dugaan Baginda.


Tapi tidak mengape, Hasilnya memuaskan, setakat ni dah 6 ekor aku dapat. tu belum kire yang aku xdapat lagi tuh..

No comments:

Post a Comment