Saturday, July 25, 2009

Fikir Dulu Sebelum Buat

Fikir dulu sebelum buat ,
nanti tak sempat taubat ,
tak sempat nak berubat ,
hidup penoh sesat ,
pergi mana2 org rembat,

Fuhh , dasyat...

Monday, July 13, 2009

Happy Birthday Mek Yu

happy 19th bday . Smile smile smile smile n smile . Smoga Allah memberkati Umurmu.. supaya sukses slalu ,
lalu hidup tak dibelenggu ,
oleyh syaitan yang sntiasa menunggu ,
Bljar rajin2 kat u ,
Bhagiakan ayah ibumu ,

Long Live Nuyu!!!!!!!

Sunday, July 12, 2009

SPS 144

Pre Calculus(Add Math) ,

Kau bgaikan igauan maut kpdaku , mgpakh kau muncul smula ??? Tape2 , SPM boley je aku lawan ko , harap2 kali ni dpt jugek aku lawan ko , amin..

ade 4 topik je sbnarnye , tapi bile dah name math , kecot la jgak prut aku.. haha...

Friday, July 3, 2009

uitm di hatiku .. haha

Assalamualaikum ,
kehadapn peminat setiaku yg berada di ceruk di dunia , sudah pasti kmu mrndukan kelibat ku dlm alam mayamu kan ?? kan ?? kan ??? iye , jngn nak tipu... (pasan jap )

Aku disini baek2 shaja , baru shaja selesai sesi MMS... i think , must be the best orientasi dlm dunia yg fana ini.. hahaha..
next monday dah start class.. Introduction to anatomy n physiology by miss hasanah .. haha.. wow...

pecah kace pecah gelas , lepas bace harap balas..