Pages

Tuesday, July 22, 2014

Diploma Sains Sukan/Pengajian Sukan/Sains Senaman

Terdapat beberapa institusi yang menyediakan program Sains Sukan di peringkat Diploma sama ada kerajaan atau swasta. Memandangkan Entry kali ini , aku sudah berkhidmat di Kolej Islam Sains & Teknologi, jadi berdirinya saya disana mengambil kesempatan untuk mempromosi Program Diploma Sains Sukan.

Tidak dapat dinafikan KIST mengalami kemerosotan pada bulan2 yang lepas. Namun kini, Alhamdulillah situasi sekarang semakin menampakkan perubahan yang lebih baik. Untuk pelajar yang ingin menceburi bidang Sains Sukan, saya mengalu alukan kedatangan kalian di tempat kami.

Untuk pertanyaan lanjut, Boleh berhubung terus dengan saya melalui email anipaku@gmail.com atau call shj di Talian 0145965942 (Celcom ye, kredit kene telan call aku jgn marah).....

No comments:

Post a Comment