Pages

Tuesday, December 22, 2009

Pengalaman Yang Agak Menarik

Ye , seperti yang terterea pada tajuk , iyenye memang menarik , bukan nye aku nak crite pasal aku ceret beret , or kawan aku si afif yg terceret ceret kat koridor skolah dye dulu , or dulu2 tyme skolah rndah aku x pakai sluar dalam , krana iyenye x menarik , lagpun smpai skarang aku x pakai,,,

Rantau Panjag , sbuah tmpat yg amat menarik , terkenal dngn kemurahan harge barg , harge mknn dan laen2 harge sperti anak patong ,pistol cicak yoyo dan beyblade..... Kecantikan peniagenye yg pompuan , dan juge x kurang dngn pembeli2 yg pemurah dan hensem seperti aku...

Sedang aku bjalan2 bersenorok menjamu mate, terlanggar la aku ngn sorg laki ni, bawak anak.. then wat slambe je la aku, aku dah start syak dah time tu , then aku bjalan lagi , trsrmpak lag dngn dye , time tu dah tak bawak ank , then a little weir conversation yg maybe aku xdpt lupe kot , maybe la , haha...

si polan : Ey dik , dik org mane ??
aku : org pasir mas..
SI polan : owe , name sape ??
Aku : anip
sI polan : owe , anip , abg polan ,(smbil brsalam yg agak lame dah seram,haha)adik ade number tpon ??
Aku: xdela bang , email ade la , (aku bagi la email aku)
si polan: owe , takde , suke tngok badan adik , tegap, (smbil menyentoh bdan aku)
(aku snyum pakse je , rase nak sepak ade gak, haha) ok la dik , blas tok email abg nanti..aku mlangkah perg dari dyee) ey dek ,, jap
Aku : ye
si polan : tau tak ?? bdan adek seksi..

Aku trus melangkah pergi dar tmpat kjadian , sambil terpinge2 ape motif dye dan berase fobia untok bjalan lag, aku x tau nak wat ape , aku , aku argghh , aku trus g resren mkan roti arab n coconut shake yg amat lazat untok menngkan fkirannn... haha..
-EnD-

No comments:

Post a Comment