Pages

Thursday, June 11, 2009

Perkahwinan Kakak Ipar tersayang ..






Nak tulis hape ek ?? lame dh jari jemari ku yg cute ini x mengupdate blog... kemhiran yg dahulunya hebat kini semakin malap... haha.. ntah pape ,, cukop2.

Selamat Pengantin Kpd anak sulong bapak aku mrangkap abg aku yg baru sje menegakkan tangnye 29 mei ri tuh dngan wanita idaman kalbunya kak lina yg memg cantek... hoho :D

The 10 cars journey to taiping , perak , mngambil mase kire2 7 jam.. bnyak berenti op kos..




















































Yeah , sgala gmbar di atas time berenti kat r&r ape entah .

Sampai ke taiping petang,, n thanks to apiz n family yg sedia mnyediakan makanan..






Rumah puspanita .. Besar , mak aku ckap macam umah madu tige dlm citer p ramlee. haha..










Malam nye , ade lah mase yg di tunggu2 abg aku ,, haha.. Akad nikah , lame dah dye training tuh , tu la lancar je.. haha..



























N selepas akad nikah , ada sedikit jamuan..
N pagi berikutnya... Lets go to the zoo .. haha.. excited aku , cause x sabar nak tngok kera , babi hutan , badak air.. zayid dan binatang2 yg laen... hahaha...








































Jngn memunggongkan penonton..












Ni seko lagi , kuang ajor tol , siap berak lag tuh dpan aku..











Okeyh , times up , bye2 zoo.. haha..
Okeyh , get ready pakai baju.. haha

putihnye , putihnye gigi dye... hahaha..











Kontrol2.

























































Makan biadab ..










daa , to be updated... chow..

1 comment:

  1. Congratulation to Hosni.... cakap ngan Hosni, aku tak dapat datang ke majlis dia aritu... sebab aku ada personal hal... almaklumler... baby kecik lagi....

    ReplyDelete