Pages

Saturday, May 2, 2009

Anip Hebat

pagi tadi , sewaktu tngah chat ngn makhluk tuhan bernama hurun (bukan nama sebenar)..
terdetik la d benak hatiku yg suci dan dara ini ininininininini...... Time 2 aku umr 4 thun , otak maseh x betol2( eleh , smpai skrng pun msih senget, bak kte nuyu , otak aku kreatif) Tersebut la kesah nak tnjuk hebat ,,, kah2

Aku maen2 la umah kawan aku , ingat lag , umah cik hanunah, kat ocean park , jln lautan ape entah... Ade la kawn aku sorg nih , punye la sengal , cabar aku lap thik anjing (dah kering) kat mulut aku.. aku pun , ( yg dungu n lebeh sengal dari diye ) trus la tnpa pkir pnjang , lenyek jek tahik tu kat mulut , ala2 makn sireh,, Ape lagi , diorang trus balik umah bgtau kat mak aku ,, mak aku perg kt aku , tarik tlinge , trus samak mulut aku, (mak aku tak tahu taik tu dh kerg) ,, fulamak , smpai sekarng , bende yg kluar dari mulut aku semue indah dan benar2 belaka.. sebab mulut aku dah disamak.... Huhu..

Nantikan Kesah dulu2 episod yg akan datang..

No comments:

Post a Comment