Pages

Thursday, April 23, 2009

Bungai Oh Bungai

Lelaki seksi : Nip , bila ko g bunut ??
Anip : Ahahah , bunut ??? bungai la deng... hahaha..

Bina Insan Guru
Kepada sesiapa yg terpilih untuk temuduga maktab , BIG lebeh kurng program orientasi la k tak org lak (mun dah masuk maktab , eheh) Sepnjng ku idup , dh bnyak kali dah ikot BIG ni , kire aku super senior la kat maktab Miri... haha... Dah , habis da mencarot.. BIG rituh based kat sk tawakal satap , n aku , my fama , cik man n mahidi , all berkampung kat bungai.. Besttt.. Lebeh kurang 4 hari 3 malam.. n secara rasminya aku smkin putih skarang , kesan berjemur d tngah panas , sape2 xnak itam , len kali jemur kat tepi panas , baru x itam(ahaha, pa ka ?? paloi)
Aktiviti Ku

Pagi: Mancing/berjemur. haha.
Petang:Tidor atas buaian/ then men kayak
Malam: makan , makan , dan makan then berak pastu tido..




Usaha tangga kejayaan , semua tngah berusaha carik ikan nok lebeh besar dari nok aku dpt.. haha










Go bapak , go bapak.. haha
















Jurulatih: laen kali , mun tak org temu anip , paluk k pedal sampei pemek , Faham ??
PEsrta : Faham tuan








Subhanallah , beautiful scenery shoot by hensem photographer..














Len kali , kalo nak melntas jalan , pandang kiri kanan , kan dah penyek..












Chewah , like son like father...













Besar x ??? Antara hasil hari tuh













Antara spesis ikan pari yg sgt berbisa ( memng saiz tu je jenis ikan pari ni ) but , it taste good.. haha.. Yg berbise mesti sedap , pari , sembilang , ular tedung,, urmm , nyum2..











Best nyakat bdk nih.. haha

Aku: sini ada hantu
Roy:Mana ada , saya selalu sini
Aku: ada , hantu sini suka makan budak pakai sluar dalam kaler biru..
Roy: Ha ??? (sambil melihat seluar dalam/sangkar burung.. ahahaha)

Ya la , len kali boh kaco org maen , nasib x terbalit kayak ku.haha




Tewas , dengan umpan 12 ringgit.. haha













Enak dimakan begitu sahaja..













Rezeki last minute.. 1.5 kilo sembilang..


















Tempat tidorku... lena , pat mimpi gik ya.. haha















Malam berambeh , heheh , Kari Letop 8 bungkus.. haha.
Aku mkn 2 bungkus lebeyh kot.. haha..

2 comments: